Gwarancja
Mając świadomość zaufania jakim jesteśmy obdarzeni przez pacjentów korzystających z usług naszego gabinetu oraz znając profesjonalizm zespołu pracującego w gabinecie PerioDentica Marek Furtak otrzymują Państwo gwarancję na wykonanane przez nas usługi stomatologiczne oraz prace protetyczne zgodnie z zasadami omówionymi poniżej.
Oznacza to, że w okresie gwarancji w pełni odpowiadamy za efekty naszej pracy. W przypadku gdy wykonane u nas wypełnienie lub praca protetyczna wypadnie, zmieni kolor, ukruszy się czy też ulegnie deformacji zobowiązujemy się na nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowe w możliwie najkrótszym czasie.
Czas obowiązywania gwarancji
-
Wypełnienie światłoutwardzalne2 lata
-
Pierwotne leczenie endodontyczne2 lata
-
Leczenie implantologiczne5 lata
-
Prace protetyczne ruchome i stałe2 lata
-
Wypełnienia w zębach mlecznych6 miesięcy
Warunki zachowania gwarancji
- utrzymywanie właściwej higieny jamy ustnej zgodnie z zaleceniami higienistki lub lekarza
- higienizacja jamy ustnej realizowana co najmniej raz na 6 miesięcy
- odbywanie wizyt kontrolnych raz na 6 miesięcy
- niezwłoczne wykonanie zabiegów zaleconych przez lekarza podczas wizyt kontrolnych
Gwarancja nie obejmuje
- prac tymczasowych (np. protezy natychmiastowe, korony tymczasowe)
- prac o niepewnym rokowaniu, o którym Pacjent został poinformowany przez wykonaniem, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta
- złamań koron zębów pomiędzy wizytami trwającego leczenia endodontycznego
- ponownego leczenia kanałowego zęba leczonego wcześniej poza PerioDentica, leczenia kanałowego zębów ze zmianami okołowierzchołkowymi, złamanymi narzędziami endodontycznymi, perforacjami
- uszkodzeń powstałych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
- uszkodzeń powstałych w wyniku urazów mechanicznych, naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu
- uszkodzeń powstałych na skutek uzupełnienia tylko części braków zębowych, powodujących przeciążenia pozostałych zębów lub prac protetycznych
- uszkodzeń powstałych na skutek uzupełnienia tylko części braków zębowych, powodujących przeciążenia pozostałych zębów lub prac protetycznych
- uszkodzeń powstałych w wyniku wystąpienia chorób ogólnych, o których pacjent nie poinformował lekarza lub nie wiedział o nich w chwili wykonywania usługi
- uszkodzeń powstałych w przypadku wykonania w innym gabinecie przez pacjenta leczenia lub pracy protetycznej, która może mieć negatywny wpływ na leczenie lub pracę protetyczną wykonaną w PerioDentica
- uszkodzeń wypełnień, prac protetycznych, implantów i zębów własnych pacjenta powstałych w skutek bruksizmu
Utrata gwarancji
Gwarancja przestaje obowiązywać w następujących przypadkach:
- pacjent przerwał zaplanowane leczenie
- pacjent nie zgłasza się na wizyty kontrolne oraz higienizacyjne
- lekarz stwierdził nieprawidłową higienę jamy ustnej pacjenta
- pacjent nie zgłosił się po odbiór pracy protetycznej w wyznaczonym przez gabinet terminie (do dwóch tygodni od momentu ukończenia pracy przez laboratorium protetyczne – ze względu na możliwość przemieszczenia i rotacji zębów)
- pacjent nie stosuje się do zaleceń lekarza stomatologa odnośnie postępowania z uzupełnieniami protetycznymi lub odnośnie postępowania po zabiegach stomatologicznych
- pacjent nie zgłosił gabinetowi istotnych zdarzeń (np. urazu) mogących mieć negatywny skutek na wykonane leczenie lub oddaną pracę protetyczną w czasie do 2ch tygodni od momentu wystąpienia zdarzenia
- pacjent dokonywał korekt leczenia lub napraw pracy protetycznej samodzielnie lub poza gabinetem PerioDentica